HTML

mert anyának lenni jó

Hétköznapi problémák érdekelnek, a gyerekneveléstől kezdve az óvodákon és iskolákon át egészen odáig hogy hol és mit érdemes vásárolni a csemetének.

Írj nekünk!

Várjuk tőletek a legkülönfélébb történeteket, kérdéseket, aggodalmakat, ami veletek vagy gyereketekkel megesett. A történeteket közzétesszük, a kérdésekre pedig igyekszünk megtalálni a képességeinkből kitellő legjobb választ. anyaklub@gmail.com

Friss topikok

Linkblog

Online

Az életét bízom rá és nem normális???

2009.11.30. 21:46 Anyafej

 

Mi már a harmadik gyerekorvost fogyasztjuk és még csak két és fél éves a legnagyobb gyerekünk. De nekünk legalább szerencsénk volt, mert két barom után végre egy becsületes, alapos orvost fogtunk ki.

 

Eleinte voltak kétségeim, hogy most akkor velem van a baj, hogy két év alatt két doki sem jó, de az élet bebizonyította, hogy nekem volt igazam. Bár nincs orvosi diplomám, azt azért mindkét esetben éreztem, hogy „valami nem stimmel”.

Az első gyerekorvost a védőnő mutatta be (lehet,hogy kap százalékot?) , akinek a karrierje addig tartott, hogy egyszer kijött az újszülötthöz (ezt akkor még nem is tudtam, hogy milyen nagy szó, bár törvényi kötelezettségük). Majd 1 hét múlva 40 fok lázzal felhívtam, hogy beteg vagyok szoptathatok-e tovább? A válasza annyi volt „ mi a baja?”. Mondom lázas vagyok.”De mi a baja?”. Na, a harmadik mondatánál elég volt, mert ha tudnám mi a bajom (Diagnózis) akkor el is látnám magamat (Therápia) és nem azon aggódnék, hogy az 1 hetes gyerekemmel mi lesz.


 

Orvost váltottam. Viszonylag egyszerű volt, mert itt nálunk két gyerekorvos van, hát a másik rendelési idejében mentem és előadtam,hogy azt szeretném, ha mostantól ő „vigyázna” a gyerekre. „Boldogan!” hangzott a választ én meg elhittem. És a nagyobbik gyerekemmel nem is volt semmi komolyabb betegség, így nem igazán volt szűkség a szakmai tudására. De megszületett a kisebbik és doktornőnk szakértelme és hozzáállása mélyrepülésre váltott. Először is nem jött ki az újszülötthöz, mert szerinte látta a gyereket neonatológus a kórházban , úgyhogy ha majd arra sétálok és ő épp rendel, vigyem be, megnézi. Amúgy mobiltelefonon nem tudtam elérni soha ( csak a rendelőben) és nem jött ki házhoz sem. Szerinte a lázas gyereket be kell csavarni egy takaróba és bevinni a rendelésre. Persze. Arra a rendelésre, ahol azokat hívja be előbb-függetlenül az érkezési sorrendtől, akik fizetnek. Az én gyerekem meg akármilyen beteg, várjon!

Végül pedig nem ismerte fel a 3 hónapos gyereknél a tehéntejallergiát! Innen is dobbantottam és nagyon jól tettem, mert ha akkor nem megyünk át a mostani, harmadik dokinénihez (aki azonnal felismerte és kezelte), akkor lehet, hogy a gyerekem egy életen át tejallergiás lesz. ( fagyi, ovi, suli kaja ...semmit nem ehetett volna!) Mindez "csak"  egy hibás orvosi (nem ) diagnózis miatt. Ja, és ez a Vadbarom se írt fel soha semmilyen gyógyszert. Most már tudom miért: nem tudta mit kellene adni!


 

Csak azt nem értem mi a francért nem megy el már nyugdíjba, mert úgysincs senkinek arra szűksége, hogy recept nélkül kiváltható gyógyszereket javasoljon 1 órás várakozás után ! Ja, hogy ezek után nem voltam hajlandó fizetni a zsebébe? C'est la vie ! Először gyógyítani kéne! Utána, ha átlagon felüli gondossággal járt el, majd mérlegelem mit teszek a zsebébe. És nem fordítva!

1 komment

Címkék: gyerek szoptatás baba gyerekorvos láz diagnózis tehéntejallergia

A bejegyzés trackback címe:

https://anyaklub.blog.hu/api/trackback/id/tr61565018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süsümama 2009.12.22. 22:40:36

Betegség soha ne legyen!!!!Minket sajnos idén februárban megtalált, illetve egy "apróbb húgyúti fertőzés" lett igencsak félrekezelve. Ez egyenlő lett 2,5 hét kórházzal, és még szerencséje van a VOLT dokinak, hogy nem jelentettem fel. Aztán amikor váltottunk, még ő sértődött meg (védőnő ajánlotta, lehet, hogy jutalékot kapott ő is:o))
Én is sajnos a kisbabám bőrén tapasztaltam, hogy vannak kontárok, akiknek fontosabb rendelési időben!!! a kocsi szélvédőjének a cseréje, és ezt én értsem meg, hogy neki nincs ideje ezért kijönni.
Ja és amikor ostromoltam a hívásaimmal és a bőgésemet sem tudtam visszafogni a telefonban, akkor végre hajlandó volt kijönni, és persze a borítékot is eltette. Ezután reméltem, hogy ha baj van azonnal itt terem, naív voltam. MÁsnap lázas gyerkőcömhöz ismét hívtam, közölte tegnap látta, nem tud mit tenni.
Felháborító, és még mindig mély megvetést érzek iránta, pedig már eltelt egy-két nap, és már a kislányom is makk egészséges!!!Szerencsére.
Ja és én igenis még bízom az orvosokban - lévén családomban nem egy van - és onnan én csak jó példát láttam, de sajnos családon kívül megismert orvosban nem egyben csalódtam.
süti beállítások módosítása